Monday, October 25, 2010

Cool, cute and genius!

Photobucket
Jeg er endelig ved at være færdig med et stort projekt her i skolepraktikken, eller det er jo faktisk bare en ansøgning, men en lidt special en af salgsen. I den forbindelse har jeg søgt en masse inspiration på nettet, især til min logo proces. Jeg har fundet rigtig mange fine logoer, og her er nogle af de bedste efter min mening. Det er en blanding af geniale, gode og søde logoer. Og ja, det er måske lidt nørdet, men der er jo en grund til, at jeg vil være Mediegrafiker ;)

I'm finally putting the last finishing touches on a big project here at school, or it's actually just an application but a very special one. In this process I have looked for a lot of inspiration on the internet, especially for logos. I've found a lot of nice logos, and here are some of the best in my opinion. It is a blend of genius, cool and cute logos. And yes, it might be a bit geeky, but there is a reason why I want to be a Media Graphic Designer ;)

No comments: