Thursday, October 7, 2010

Graphic inspiration

Photobucket
Godmorgen! Så blev det endelig torsdag, hvor har det taget sin tid. I dag står på endnu en lang skole dag. Jeg arbejder i øjeblikket på en ansøgning til et reklamebureau i Vejle. De har valgt, at man skal lave fem forskellige opgaver som ansøgning, så det er ens kompetencer man bliver målt på. Det synes jeg, sådan set også er fair nok i disse tider. Jeg er i den forbindelse i gang med noget logo design, hvilket indtil videre har taget mig ret lang tid. Mest af alt fordi jeg gerne vil finde på noget rigtig fedt. Jeg har derfor søgt inspiration på nettet, og der kan man jo finde mange spændende ting. Her er lidt logo'er, som jeg synes er fine.

Good morning! It's finally Thursday! Today is another long school day for me. I'm working on an application for a advertisement company. They want people to complete 5 tasks in order to apply, so you'll be judged on your skills, which I think is only fair these days. This week I'm working on a logo design, which is taking me some time. Mostly because I wanna come up with something brilliant. I've looked around online for inspiration, and found loads of cool things. Here are some logo's I like.

No comments: