Wednesday, October 6, 2010

Outfit of the day + plans for tonight

Photobucket
Knitted cardi - H&M, Jeans - Topshop, Belt - Asos

I får lige et dagens outfit herfra. Det har været en lang skoledag, så jeg har mest lyst til bare at slappe af. Jeg har dog lige et par ting, som jeg skal have ordnet først. Jeg skal have pakket en taske til weekenden. Jeg er meget organiseret, og kan godt lide at planlægge ting, så vil gerne have det ordnet så tidligt som muligt. Jeg skal dog først i gang i køkkenet med noget aftensmad. Den står på kylling/bacon burger i aften, hvilket jeg vist aldrig har lavet før, men burde ikke være så svært. Håber I har haft en dejlig dag!

Just wanted to share my outfit of the day with you. It's been a long school day, so I just wanna relax tonight. I have a few things I need to sort out first though. I need to pack my bag for this weekend. I'm a very organised person, and like to have everything planned. First I need to cook some dinner though. Tonight's meal is going to be a chicken/bacon burger, which is something I've never done before. Hope you've had a good day!

1 comment:

Annette said...

Super fint outfit :)