Thursday, October 28, 2010

All I want for Christmas is...

Photobucket
Top + cardi - Topshop, Hat + scarf - H&M

Tiden løb lidt fra mig i morges, så tøjet kom meget hurtigt på. Et varmt og behageligt outfit til en lang skoledag. Jeg er endelig kommet i gang med ansøgninger igen, hvilket der virkelig også er brug for. Jeg er "optimist", og håber da på at have fundet noget inden næste år. Det ville faktisk være den bedste julegave! Det er helt sikkert højst på listen sammen med et job til kæresten. Han kommer faktisk på besøg i morgen, hvilket jeg selvfølgelig glæder mig rigtig meget til. Jeg har en del ting, som jeg skal nå inden, så det bliver en travl aften for mig.

I kinda lost track of time this morning and quickly had to find some clothes. I went for a warm and comfortable outfit for a long school day. I'm finally getting back to doing applications again, which is really needed. I am "optimistic" and hope to have found a job by next year. It would indeed be the best Christmas present ever! It is definitely on the top of the list, along with a job for my boyfriend. He's actually coming to visit tomorrow, which of course I am really excited about! I have quite a few things I need to sort out before tomorrow, so it will be a busy evening for me.

No comments: