Thursday, October 21, 2010

Grey autumn nails

Photobucket
Grey nail polish - Depend No. 206

Det har været en lang og hård dag i skolen. Jeg har derfor brugt eftermiddagen på at slappe af med serier og selv forkælelse. Det var ikke længe min franske manicure holdt, nåede endda at knække to negle, øv altså! Jeg har nu skiftet den ud med denne lækre grå farve fra Depend. Farven er endnu flottere når den kommer på. En smule shinny, men det er faktisk fedt nok. Den dækker også rigtig godt, har kun et lag på. Jeg er ret sikker på, at den bliver et hit her til vinter. Det er ikke alle Depend neglelakker, jeg synes er lige gode, men jeg er positivt overrasket med denne. Kan klart anbefales!

It's been a long day at school. I have therefore spend the afternoon relaxing, watching TV-shows and pampering myself. It wasn't long my French manicure lasted. I even broke two nails, boohoo! I have now changed it for this beautiful grey colour from Depend. The colour is even prettier on. A bit shinny, but that's actually cool. It also covers really well, I've only put on one layer. I'm pretty sure it will be a hit this winter. Depend is quite cheap nail polish and I really don't expect much from them, as I've bought some really bad ones before, but I'm very pleased with this one. I can without a doubt recommend it!

No comments: