Tuesday, October 12, 2010

Jensen's meal + Gina Tricot blazer

Photobucket
At Jensen's Steakhouse

I går aftes var sidste aften før kæresten skulle hjem til England igen. Vi tog derfor i byen for at spise middag på Jensen's. Ja, det er ikke super fancy eller noget, men vi er begge fan af deres bøffer, og det er nærmest blevet en tradition, at spise der, når vi er sammen. Det er også hyggeligt bare at komme lidt ud, uden at bruge for mange penge. Det giver mig samtidig mulighed for at tage noget fint tøj på, hvilket jo altid er dejligt. Jeg havde bl.a. min Gina Tricot blazer på. Det er vidst første gang, at jeg viser jer den. Jeg købte den i sommers, og er blevet rigtig glad for den. Farven er lige mig! Det er faktisk det eneste stykke tøj fra GT, som jeg ejer. Jeg har mærkeligt nok lidt svært ved at finde noget i butikkerne, som jeg bare må eje. Det ville måske være anderledes, hvis jeg havde penge, men indtil videre er jeg ikke så begejstret for GT som mange andre piger!

Yesterday evening was the last evening before my boyfriend had to leave. We went down town for a meal at Jensen's steakhouse. We both love the food there, and even though it's not anything fancy, it's become a tradition for us to go there. It is always so nice to go out and it gives me a good reason to put on something nice. Last night I wore my Gina Tricot blazer. I haven't showed it on the blog before. I bought it this summer and I really love it! The colour is really me!

Photobucket
Dress - Topshop, Blazer - Gina Tricot, Heels - New Look

Photobucket
Photobucket
Bracelet - Boohoo, Heart ring - Republic, Rose ring - Accessorize, Watch - D&G

No comments: