Saturday, October 16, 2010

French Manicure

Photobucket
Jeg har lige lagt en fin fransk manicure. Mine negle er for en gangs skyld alle pæne og lange, så det ville jeg lige nyde. Jeg bruger oftest farvet neglelak, men en gang imellem laver jeg fransk manicure. Jeg bruger to forskellige lakker til at klare jobbet. H&Ms white top coat fra deres French Manicure sæt, samt Rimmels 3 in 1. H&M pakken kommer egentlig med base coat og top coat, men jeg er ikke så vild med dem. Rimmels er til gengæld rigtig fin, da det både er en base og top coat, plus en negleforstærker. Nu vil jeg gå i gang med aftensmaden. Den står på råstegte kartofler med engelsk bøf, salat og råkost. Ha´ en dejlig lørdag aften!

I've just done a nice French manicure. My nails are for once, all nice and long, so I thought it would look really good. I normally use colored nail polish, but sometimes I like doing French manicures. I use two different types of nail polish to do the job. H&M's white top coat from their French Manicure set, and Rimmel's 3 in 1. H&M's French Manicure package comes with a base coat and top coat, but I'm not so crazy about them. I therefore use the Rimmel one, which is really nice. It's both a base and top coat plus nail enhancer. Now I will go and cook dinner. Tonight's dish will be fried potatoes with steak, salad and raw vegetables. Have a nice Saturday evening!

No comments: