Saturday, October 9, 2010

Birthday party in Næstved

Photobucket
Stefan, one of the b'day boys in April

I dag tager kæresten og jeg et smut til Næstved (hvor jeg aldrig har været før). Jeg har en veninde, som for nyligt er flyttet dertil og vi skal fejre hendes fødselsdag og udforske nattelivet i byen ;) Jeg glæder mig rigtig meget til at se en masse gode venner igen. Vi er en lille gruppe fra Handelskolen, som stadig holder sammen, hvilket er rigtig skønt. Jeg ser dem dog ikke så meget, som jeg gerne ville, da jeg nu er bosat i Århus. Derfor er det også extra specielt, når vi alle samles til fødselsdage. Billederne er fra sidste fødselsdagsfest vi var til. Ha´ en skøn lørdag!

Today my boyfriend and I are going to Næstved, which is somewhere on Zealand.. (I've never been there before). My friend has recently moved there and we're going there to celebrate her birthday and explore the night life in her town. We're a small group of people from Business School that still stick together, which is really nice. I don't see them very often living in Aarhus, so it's very special when we all get together. The pictures are from the latest birthday party we went to. Have a wonderful Saturday!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

2 comments:

Marie B said...

hyggelig blog du har her ;)
jeg følger da lige med i den og bliver fastlæser..
-Marie
tjek min blog d og se om den er noget for dig ;)
http://mariebraends.blogspot.com/

Anne said...

Mange tak! Det er dejligt når nogen finder det interessant det jeg laver :) Jeg skal nok kigge forbi din blog!

Anne