Tuesday, October 5, 2010

Look at the pretty pink sky

Photobucket
Hvilken utrolig smuk morgenhimmel at vågne op til. Så er det altså lidt nemmere, at komme ud af sengen. Ikke at jeg normalt har problemer med at stå op. Jeg er meget et morgen menneske. Jeg står tidligt op, og tager mig god tid til at gøre mig klar. Jeg kan ikke lide at stresse rundt om morgenen, så får man altså en dårlig start på dagen. Jeg skal afsted inden længe. Endnu en lang skoledag venter... Ha´ en god tirsdag morgen der ude!

What a beautiful morning sky to wake up to. It makes it a lot easier to get out of bed. Not that I have problems getting up in the mornings. I'm very much a morning person. I get up really early, and take my time to get ready. I don't like stressing around in the mornings, it's a bad start to the day. I have to leave for school soon. Another long day is waiting... Have a good Tuesday morning everyone!

No comments: