Tuesday, March 15, 2011

Gets you through the day...



Musik. Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre uden! Det er virkelig med til at gøre en hver start på dagen god og holde mig i gang hele dagen. Jeg hører radio det meste af dagen på arbejde, og når jeg kommer hjem, bliver der også tændt for musikken. Her er to af mine ynglings sange fra bandet The Wombats, enjoy! I denne uge har jeg travlt med arbejde og planlægning af indflytterfest på lørdag, så det bliver nok ikke meget I ser til mig her på bloggen.

Music. I don't know what I would do without. It really makes the start of any day good and keeps me going for the entire day. I listen to radio most of the day at work and when I get home I put on some music again. Here are two of my favourite songs from The Wombats, enjoy! I'm busy this week with lots of work and planning of our house warming party this Saturday.

No comments: