Sunday, March 13, 2011

Evening brunch

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Så er endnu en weekend gået, hvorfor går det altid så hurtigt? Det har dog været en dejlig weekend. Jeg har fået ordnet en del, og det er jo altid godt. Jeg bliver så hurtig stresset, når der ikke er orden i tingene, hvilket der ikke altid er, når man har en travl hverdag. Jeg ser virkelig frem til den dag, hvor jeg ikke længere har så meget arbejde at se til. Selvom jeg lærer en masse, så er det altså også hårdt. Anyway, tilbage til hvad dette indlæg egentlig er om, lidt lækker mad. Igår aftes lavede kæresten og jeg nemlig brunch til aftensmad. Jeg synes altså sagtens, at man kan spise brunch på andre tidspunkter af dagen. Det smager jo så godt!

Yet another weekend has gone by so fast. It's been a good weekend with a bit of work, shopping and sorting things out. I feel like I'm back on track now with things, which is nice. I quite easily get lost in things to do during the week, being busy and all. I'm really looking forward to the day when I have less work to do and more time for everything else. Anyway back to what this post is really about, tasty food. Last night my boyfriend and I made this lovely brunch for dinner. I think you can eat brunch any time of day, it's just so tasty!

No comments: