Wednesday, September 7, 2011

Getting ready for the yearly trip

Photobucket
I morgen efter skole tager kæresten og jeg toget til Odense, hvor min far henter os og så kører vi hele den lange tur til Falster. Det er blevet tid til den årlige familietur med min fars familie. Det er en tradition som har fundet sted så længe jeg kan huske. Hvert år omkring dette tidspunkt tager vi på en forlænget weekendtur et sted i Danmark. I år skal vi så til Falster. Vi har lejet et kæmpe sommerhus, hvor vi alle kan bo. Sommerhuset har pool og spa, hvilket forklarer badetøjet ;) Jeg glæder mig rigtig meget til være sammen med min familie og nyde en lille mini ferie væk fra det hele.

Tomorrow after school I'm taking a train down to my parents to go with them to a place called Falster, south of Zealand. It's time for the yearly family trip. It's a tradition that has been going for as long as I can remember. Every year around this time my family go on a long weekend trip somewhere in Denmark. This year we've rented a big summer house where we can all stay together. The house has got a swimming pool and spa, hence the bathing suit. I'm really looking forward to being with my family and spending some time away from everything.


No comments: