Saturday, September 24, 2011

Seeing something new

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg fik vidst aldrig nævnt at vi rent faktisk fik købt os en bil, eller kæresten gjorde ;) Vi fik den hjem i onsdags, så nu kan vi rigtig komme rundt omkring. I dag udnyttede vi det så og kørte en lille tur til Horsens, hvor ingen af os har været før. Vi nød det gode vejr, gik lidt rundt i byen, spiste lækker frokost på en café og hyggede rigtig. På vej hjem kørte vi igennem Odder, hvor det blev til et stop hos et Sports Outlet der havde 50 % på alt! Jeg købte en ny sports top og t-shirt, da jeg længe har manglet noget extra til badminton. Nu er vi så hjemme igen og har lige pakket de ting ud vi købte på turen. Jeg har ikke nogen planer for resten af aftenen, men det kan jo hurtigt ændre sig... Jeg håber I nyder weekenden og det gode vejr :)

I don't think I ever mentioned that we actually did buy a car in the end, or my boyfriend did ;) We got it Wednesday, so now we can really get around. Today we went on our first little road trip down to a town called Horsens. We went around town their, had lunch and just enjoyed the lovely weather. Now we're back home and I've just unpacked the things we bought. I've got no plans for tonight, but that can still change, I hope! Have a nice weekend!


No comments: