Monday, September 19, 2011

I wish I had hair like...

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg ville ønske mit hår så sådan her ud! Mørkt, langt, sundt med bløde krøller. Jeg har i årevis forsøgt på at få langt hår, men da jeg aldrig sætter mit hår op, bliver det slidt og spaltet inden det når at gro, så det tager en evighed. Jeg er også begyndt at lade mit pandehår gro, hvilket er noget jeg aldrig har prøvet før. Jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt det bliver godt, men det vil tiden vel vise. Jeg kan jo altid klippe det kort igen. Jeg vil så gerne have langt smukt hår!

I really wish my hair looked like this! Dark long soft healthy wavy hair. I've been trying to grow my hair for years now, but because I always have it loose it breaks before it gets long. I've also started growing my fringe which is all new to me. Not sure how good it's going to look, but I guess time will tell. I can always cut it again. I just really want long beautiful hair!


No comments: