Friday, September 2, 2011

Outfit of the day - Friday is here!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketH&M jumper + skirt - Faith boots (new)

Så blev det endelig fredag! Det har været en lang uge og der har været meget at lave på arbejde siden jeg kom tilbage, men det er kun godt vi har travlt, så går tiden også lidt hurtigere. Jeg håber at jeg kan få lov til at nyde weekenden. Har haft stoppet snotnæse og hovedpine siden igår, så det er mega træls. Mener ikke at jeg har bedt om en forkølelse?! Jeg har dog ikke så mange planer for weekend andet end at kæresten og jeg skal ud og kigge på biler. Det kan også være vi smutter til lidt festuge på et tidspunkt. Jeg synes ikke at jeg har oplevet så meget af den og det er jo lidt en skam. Har I nogle spændende planer for weekenden?

Friday is here!! It's been a long and busy week at work, and on top of that I've had a blocked snotty nose and head ache since yesterday!! What's that all about... I haven't asked for a cold!? I hope it's not gonna ruin my weekend, not that I have many plans yet though. My boyfriend and I are going car hunting tomorrow, so that's quite exciting. I might pop down town to enjoy some of the "festuge"(party week) here in Aarhus, would be a shame not to. Have you got any plans for the weekend?


No comments: