Sunday, September 25, 2011

New in: knitwear and sport

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg har endelig fået fingrene i den rustenrøde cardigan, som jeg har ønsket mig siden efterårs kataloget kom ud! Jeg havde tænkt mig at købe den i butikken, men den er aldrig kommet i butikkerne, i hvert fald ikke her i Aarhus, så endte med at købe den online. Og den er virkelig lækker, skal så meget ha´ den i sort også! Jeg snuppede samtidig den grå cardigan med da jeg virkelig mangler nogle varme strik til vinter. Heldigvis fandt jeg nogle rabatkoder hos Kia. Jeg ved ikke om de stadig virker, men det er da et forsøg værd. 9514 giver 25 % på den dyreste vare og 1304 giver -50kr. Sportstøjet er det jeg købte på udsalg igår.

I've finally got the red cardi that I've been wanting since H&M's autumn catalogue came out! I was planning on buying it in the store, but it never came, so had to get it online. And I must say, it's absolutely gorgeous! I'm definitely getting it in black too! So lovely. I also bought the grey one, which is nice too, although a bit itchy as there's wool in it... The sports clothes is what I bought at the outlet yesterday.


No comments: