Tuesday, February 7, 2012

21 weeks...

Photobucket
Kiti, Cyprus

til jeg befinder mig her på Cypern! Glæder mig så meget til at komme på ferie. Det er min første rigtig ferie uden mine forældre. Jeg har aldrig selv booket en ferie, eller været på flyrejse til syden. Det er også første rigtige ferie for kæresten og jeg, så det bliver dejligt. Glæder mig til at gå ture på stranden, ligge ved poolen, tag ud og opleve en masse og bare nyde hinandens selskab. Og forhåbentlig få lidt farve på min blege krop! Nogen som har været på Cypern før, og har nogle gode råd og tips til ting at se, spise osv.?

from now I'll be at this lovely place in Cyprus. I can't wait to go on holiday. It will be my first real holiday without my parents, that I've actually booked myself. I will also be the first real holiday for Mr. Boyfriend and I to go on, so I'm really looking forward to it. I can't wait to walk along the sandy beaches, lay by the pool, go out and explore stuff and just enjoy each others company. Have you been to Cyprus before? Any good advice on things to see, do, eat etc.?


No comments: