Sunday, February 19, 2012

Sally Hansen nail polish strips

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Igår aftes var jeg alene hjemme, så der blev hygget med film og pizza. Jeg havde købt de omtalte Sally Hansen nail strips i Matas, som jeg besluttede mig for at prøve. Der blev jeg dog en anelse skuffet. Det kan godt være, at jeg bare ikke kan finde ud af at gøre det rigtigt, men synes det var ret så svært at få dem til at sidde fast. Jeg har samtidig heller ikke meget tålmodighed, så det gjorde det ikke nemmere. Jeg fik efter en time lavet en hånd, men var absolut ikke tilfreds med det, og de sad heller ikke ordenlig fast. Jeg besluttede mig derfor at river dem af igen og istedet prøve neglelakken fra Tiger. Jeg havde ikke de store forventninger til den, billig som den jo er, men der blev jeg til gengæld positiv overrasket. Den var rigtig nem at påføre, og jeg synes at farven er super cool! Har I erfaring med Sally Hansen strips? Og hvad synes I om dem?

I tried out some Sally Hansen nail polish strips last night, but that was a major disappointment. I could not get them to stick properly! I don't know if I'm doing it wrong, but it just wasn't working. I spend an hour on one hand, and by the time I was done my patience was too! The strips still wasn't on well, so I decided to rip them off and instead try the new nail polish I bought in Tiger. I didn't expect much from a cheap polish like that, but it was actually really good. Very easy to apply and I love the gold colour. Have you got any experience with Sally Hansen strips? And what are your thoughts on them?


No comments: