Sunday, February 19, 2012

DIY leo nail art

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg endte med at give mig i kast med lidt neglekunst sent igår aftes. Jeg har for lang tid siden bestilt nogle leo nail wraps på ebay, men har aldrig modtaget dem. Jeg har nu istedet for bestilt en sort neglelaks pen til at lave detaljer. Det skulle dog ikke holde mig tilbage for at prøve selv inden. Jeg brugte derfor min sorte lak sammen med nogle tandstikker, og tegnede mit eget leopard mønster. Jeg synes selv, at jeg er sluppet ret godt fra det. Det tog sin tid, men resultatet er da ikke dårligt, vel? Jeg ser dog frem til at modtage neglelakspennen, så jeg nemt kan lave en masse fine mønstre på mine negle.

I ended up trying a bit of DIY nail art late last night. I've got a black nail art pen on the way from ebay, but why should that stop me? I used my black nail polish and drew little leopard patterns with cocktail sticks. I think it worked out quite well. It did take me some time, but I think the result is cool. I do look forward to receiving a pen though so I can draw lots of nice patterns on my nails.


No comments: