Tuesday, February 21, 2012

Pink Zara Blazer

Photobucket
Så er denne skønhed omsider på vej hjem til mig. Jeg har længe været lun på denne blazer fra Zara, men regnede ikke med at den var til at skaffe. Det var lige indtil jeg fandt den på Trendsales. Jeg har aldrig rigtig brugt siden, da jeg synes den er lidt for kompliceret og irriterende, og ja det er sikkert bare mig som ikke har sat sig ind i tingene. Ikke destro mindre lavede jeg min første handel der igår, da jeg købte denen blazer. Jeg håber inderligt at den passer perfekt. Glæder mig så meget til at få den!

I finally got my hands on this beauty. Well almost, it's in the post! I found it on a Danish clothes trading site. I could not believe my luck. I've been looking for it for a while now. I think it's really cool. I hope it fits me perfectly. Can't wait to get it!


1 comment:

designer clothes for less said...

Blazing usually comes in a single neutral color, This combination of pink and black looks really different.