Saturday, February 25, 2012

Mary Kay evening

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Torsdag aften havde jeg inviteret en lille gruppe piger fra arbejde til en rigtig tøseaften. Da jeg for en måneds tid siden var på bryllupsmesse, fik jeg et tilbud om gratis hud konsulation. Jeg har længe gerne vil prøve sådan noget, så når det nu var gratis takkede jeg selvfølgelig ja. Firmaet bag hedder Mary Kay og kommer oprindeligt fra USA. Jeg må indrømme, at jeg aldrig før havde hørt om dem, men det betyder jo ikke at deres produkter ikke er gode. Vi havde en super hyggelig aften, hvor vi fik prøvet en masse af deres produkter og fik lidt kendskab til hvad vores hud hver især har brug for af produkter. I denne opgang var der mest fokus på cremer og hud produkter, så vi har faktisk booket en ny tid til make-up også. Det er gratis og uforpligtende at få en konsulent ud, så jeg vil klart anbefale det, hvis man gerne vil vide mere om sin hud og prøve nogle lækre produkter. Produkterne kan ikke fås i butikker, men kun købes af en konsulent.

Thursday night I had some girls from work over for a girly night. I had arranged a beauty consultant from Mary Kay to come by and teach us a bit about skin products and such. It was a really good night and we had lots of fun. We have already arranged another evening with make-up too!


2 comments:

Anonymous said...

Lyder som en god aften, og ligner nogle lækre muffins :)
Hvis du har lyst kan du kigge forbi min blog. Jeg har meldt mig som fast læser hos dig!

Anne said...

Det var det skam også :)
Mange tak fordi du følger med. Jeg vil helt klart tage et kig forbi din blog også :)