Saturday, February 18, 2012

Found in Tiger

PhotobucketPhotobucket

I dag har kæresten og jeg været på lidt af en shopping mission. Vi jagter nogle bestemte krus fra Menu, som åbenbart ikke er til at få fat på, så vi har været i stort set alle isenkrambutikker her i Århus og omegn. På vores lille tur var jeg lige forbi en Tiger butik, hvor jeg fandt disse fine ting. Jeg har i noget tid tænkt på at købe en butterfly. Jeg synes de er ret seje. Jeg har fundet lidt inspirations billeder til hvordan man kan style et outfit med butterfly. Det må jeg prøve!

I bought these things in Tiger today. Love the moustache socks! I've been thinking about getting a bow tie for a while now, so I thought why not. I think they are really cool! I've found some pictures for inspiration of how to style an outfit with a bow tie. I need to try that!

PhotobucketPicture source: Weheartit

No comments: