Saturday, October 27, 2012

3 by Envii

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Dette mærke er nyt for mig. Jeg har ikke set eller hørt om dem før, men jeg faldt over deres afdeling i Magasin, og de har virkelig mange fine ting! Jeg har været forelsket i nederdelen siden jeg så den for nogle uger siden, men der var den desværre udsolgt i min størrelse. Jeg var så forbi Magasin igen i torsdags, hvor de havde fået flere hjem, så den snuppede jeg hurtigt. Jeg fandt også en body i samme stof og den dejligste bløde strik. Jeg kunne sagtens have købt halvdelen af deres afdeling, men det er økonomien desværre ikke til. I får allerede et outfit med noget af det senere i dag! NB: Der er 10% studierabat på mange mærker i Magasin. (3.sal i Århus).

This weeks shopping and the last of this months money well spend. It's my first items from Envii, but definitely not my last. It's a new brand to me, but they have so many nice things. You can buy their things in Magasin and students get 10% discount! I have an outfit ready with two of the things, which I will post later today.

No comments: