Sunday, October 28, 2012

Film - Fish - Food

Photobucket
Ja, min weekend kan næsten beskrives med de tre ord... I går var jeg nemlig forbi Divine Spa i Århus, hvor jeg havde bestilt tid med et Downtown tilbud på fiskespa. Jeg prøvede de sjove fisk første gang på vores ferie til Cypern i juli, dog ikke mere end 5 min, så jeg var lidt spændt på hvordan 40 min. ville gå. Det gik dog hurtigt og mine fødder var rigtig nok bløde bagefter, men hvorvidt det gør meget andet ved jeg ikke helt. I går aftes inviterede kæresten på middag, hvor vi endnu en gang var forbi skønne Memphis Roadhouse. Har I endnu ikke prøvet dette sted vil jeg klart anbefale det. Super service, lækkert mad og så er det billigt for hvad man får! Håber I alle har haft en god weekend. Jeg er gået igang med portfolio arbejde... Det er ved at være på tid! Kun 23 uger til sidste skoleforløb + svendeprøve. Glæder mig bare til det er overstået!

Pretty much sums up my weekend. Yesterday I went to a spa place to try the funny little fish things again. It's so weird, it tickles but is still quite relaxing. It does make me feet very soft, but it's not for more than a day, so not sure it's so much worth it. Last night Mr. Boyfriend took me out for dinner at Memphis Roadhouse. It's a really nice place that I'd definitely recommend if you live in the area. Anyway, I hope you've had a good weekend. I've finally started my portfolio work and with only 23 weeks left till my final exam it's about time. I just really want it all to be over!

No comments: