Saturday, October 27, 2012

Outfit of the day - A date with Mr. Bond

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketEnvii body + skirt | New Look heels | Accessorize ring (new) | Gina Tricot necklace | Rimmel Kate 01 lipstick

Her er mit outfit fra igår, hvor vi var i biografen for at se Skyfall. Jeg er så glad for mine nye items. De to her fungerer perfekt sammen som en kjole, men kan også nemt sættes sammen med så mange andre ting i min garderobe! Jeg elsker når items giver dig et hav af stylingsmuligheder. Jeg elsker stoffet, som både kan bruges til hverdag med en strik og Converse, men også til byen med hæle og fine smykker. Love it!

Here is my outfit from last night when we went to see Skyfall. I love these two new items. They work perfect together as a dress, but can easily be put together with so many things in my wardrobe. I love when items give you a lot of styling possibilities. I love the fabric and the fact that it can easily be styled up or down. Converse vs. heels and cardi vs. blazer.

No comments: