Friday, October 26, 2012

Review: Looper

Photobucket
Jeg var som sagt i biografen sidste fredag, hvor jeg så filmen Looper. Det er en action/sci-fi/thriller, som jeg helt sikkert vil anbefale I får set. Her er en kort anmeldelse.

Kort om filmen:
Den handler om hvordan mafiaen i 2074 har en tidsmaskine, som de bruger til at sende folk 30 år tilbage i tiden med, hvor de så har en lejemorder klar til at slå dem ihjel og skaffe sig af med ligende. En af de lejemordere er Joe (Joseph Gordon-Levitt), som en dag finder ud af at mafiaen lukker alles "loop" og han er den næste på listen. Det vil sige hans fremtidig selv (Bruce Willis) bliver sendt tilbage i tiden for at han kan slå sig selv ihjel... (mere vil jeg ikke sige... Den skal ses!) Se trailer her.

Jeg indrømmer gerne, at jeg er ret så begejstret for filmen. Det er ikke noget man har set før, og jeg var virkelig fanget af den. Den er rigtig godt lavet med fede effekter. Og det er en af de film man skal se en ekstra gang for at være helt med. Den fik mig i hvert fald til at tænke... To dage efter snakkede kæresten og jeg stadig om den. Kan man lide film som Inception og Matrix, samt skuespillerne Joseph og Bruce, så skal man se denne film! Den er cool!


Last Friday I went to the cinema to watch Looper, starring Bruce Willis and Joseph Gordon-Levitt. It's an action/sci-fi/thriller, which I highly recommend you go watch. Here's a short review.

About the film:
When the mob in 2074 wants to get rid of someone they send them 30 years back in time, where there's a hired gun man waiting to kill them and dispose the body. Joe (Joseph Gordon-Levitt) is a so called "Looper" working as a hitman, until he one day realises he's next in line to getting his "loop" closed, meaning they are going to send his future self (Bruce Willis) back... (I don't wanna say much more, watch it!) See trailer here.


I must admit I really like this film. It nothing I've ever seen before and it really captured my attention through the entire film. It's really well made too. It's one of those film you have to see twice though. It certainly made me think... Mr. Boyfriend and I was still talking about it days after. So if you like films like Inception and Matrix and the actors Joseph and Bruce, you should definitely go see this film! It's cool!

No comments: