Friday, October 26, 2012

Friday feel good song #38



Det er jo ret oplagt at fredagens sang er soundtracket fra dagens filmpremiere Skyfall. Jeg skal nemlig selv ind og se den i aften, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Jeg har faktisk aldrig set de gamle James Bond film, kun et par med Pierce Brosnan så vidt jeg huske. Jeg er dog fan af de nye med Daniel Craig. Den genre af film går lige ind hos mig :) Så om 7 timer sider jeg klar i biografen til en hyggelig filmaften med kæresten. Vi var faktisk også i biografen sidste fredag. Hvad vi så vil jeg fortælle om i et andet indlæg med en lille anmeldelse af filmen. God fredag til jer alle!

So I thought it would be quite fitting to have this as today's song, since the film premieres today! I'm going to see it later tonight, can't wait. I haven't actually seen the old films, but I love the ones with Daniel Craig. I do like action films. In less than 7 hours I'll be in the cinema ready for a film night with Mr. Boyfriend. We were actually in the cinema last Friday too. I'm going to make a little review of the film in another post, so stay tuned. Have a nice Friday!

No comments: