Wednesday, October 31, 2012

Vila VIP event

Photobucket
I aften skal jeg til dette event hos Vila sammen med en veninde. Jeg handler egentlig ikke super meget hos Vila, men jeg tænkte at det ville være meget hyggeligt. Nu har man jo også lige fået løn, så passer perfekt. Og det kunne jo være, at jeg fandt en fin jakke på tilbud. Jeg kan dog ikke bruge alt for mange penge da vi snart til England og kæresten har fødselsdag inden længe. Efter lidt shoppe hygge (håber ikke det bliver et kaos af tøser) tager vi os en bid mad sammen. Glæder mig! Ses vi i Vila?

Tonight I'm going to a VIP event in the Danish clothes shop Vila. I don't shop there much, but though it would be fun to go there with my friend. Maybe I can find a nice coat and save some money. I can't spend too much though as we're going to the UK soon and it's Mr. Boyfriends birthday at the end of the November.

1 comment:

brudekjole said...

Den smukke Christmas'm ser frem til det kommende og ønskede os en god dag.