Sunday, October 28, 2012

A cut above

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg har fået købt mig et par(læs en del) nye Essie lakker her på det sidste. Jeg skal nok vise dem frem, så snart jeg får taget nogle gode billeder af dem. I går fik jeg lige afprøvet en af dem, nemlig "A cut above", som er en del af deres "luxeffects" kollektion. Den ligner til dels den populære "Set in stones", bortset fra at den er rød. Jeg valgte, at ligge en sort lak under for at fremhæve glitteren mere. Jeg har faktisk lagt yderligere et lag på i dag, da jeg synes den godt kunne bære det. Det er måske en tand for festligt til hverdag, men til fest vil de være fantastiske!

I've bought quite a few new Essie nail polishes lately. I'll show you all of them as soon as I get a good picture. This is one of them, which I tried on yesterday. It's called "A cut above" and it's from their "luxeffects" collection. It's very much like the popular "Set in stones", except it's red. I decided to put it on top of a black polish to highlight the glitter more. I actually put on an extra layer today which looks even better. It might be a little too much for every day work, but it's prefect for parties!

No comments: