Monday, January 7, 2013

A new exciting year!

Photobucket
Så er jeg tilbage igen efter en skøn start på det nye år. Jeg håber I alle havde en dejlig nytårsaften! Er I startet på arbejde/studie igen? Måske er der nogle af jer som har eksamener i denne måned. Held og lykke til jer. Jeg startede på arbejde i dag, og selvom det var hårdt, så var det også dejligt at komme tilbage efter fem ugers pause. Jeg bliver så hurtigt rastløs, og uden min computer har det virkelig været hårdt. Jeg er stadig ikke helt på toppen med armen, men det går bedre. Jeg har ikke længere tid til at holde den i ro, da min svendeprøve/eksamen er lige på hjørnet. Jeg glæder mig så meget til at være færdig til maj. Så kan jeg nyde sommeren, som byder på festival og bryllup i England (ikke mit). Når jeg bliver færdig med skolen kan jeg også for alvor komme i gang med bryllups forberedelserne, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Der er meget at se frem til i år. Jeg håber først og fremmest på en lækker og varm sommer. Og selvfølgelig til at være udlært mediegrafiker :) Hvad glæder I jer til i år?

I'm back after an amazing start to the new year. I hope you've had a great New Year too! Are you all back to work/studies now? I started today, which was really hard, although I was happy to be back after more than five weeks away. I get bored very easily and without my computer it's been hard. My arm still isn't great, but it's better. I can't rest any more though as my exam is coming up and I need to prepare a lot. I really can't wait to finish school in May. Then I can enjoy the summer with festival and wedding (not mine). When I finish school I can finally put all my energy into wedding planning, which I'm so much looking forward to. There's a lot to look forward to this year. I really hope it's going to be a nice and warm summer. What are you looking forward to this year?

2 comments:

Mit element said...

Mit eget bryllup i september, til sol og varme til sommer og til mange gode stunder med vennekredsen og familien...og til at blive færdig med uddannelsen til august, så jeg krydser fingre for der er arbejde til dén tid!

// CUPCAKE-STYLISTEN //

Anne said...

Lyder også som om du har et rigtig godt år foran dig :) Vil da lige holde øje med dine bryllupsforberedelser.