Friday, January 18, 2013

Friday feel good song #42



Så er jeg klar med årets første fredagssang! I får sgu min ynglingssang fra Arctic Monkeys i dag (elsker deres tekster!). De er det eneste band jeg pt. glæder mig super meget til at se på årets Northside Festival. I aften står den på sidste julefrokost i denne omgang sammen med arbejde + kontorbygningen vi sidder i. Jeg har endnu ikke været med til sådanne arrangementer, så det skal nok blive spændende at se hvordan alle er uden for arbejde. Jeg glæder mig dog mest til at have min fine blondekjole på igen. Jeg mener ikke at have vist den på bloggen, så må lige få taget nogle billeder inden jeg skal afsted. Kan I have en rigtig god fredag!

First friday song of the year! This time my favourite Arctic Monkeys song (I love their lyrics). I'm actually going to see them in June at Northside Festival, which I can't wait for. Tonight I'm off to my works Christmas do, which will be first time for me, so quite exciting to see everyone out of the office. Really I just can't wait to wear my black lace dress. Still haven't shown it on the blog, so better get some pictures taken before I leave. Have an awesome Friday!

No comments: