Thursday, January 17, 2013

Outfit of the day - Everyday dress

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Primark dress (new) | H&M blazer | Shoe Biz by Gardenia boots | Accessorize ring

Så er jeg klar med første outfit fra i år! Kæresten var så sød at tage en masse billeder af mig, da jeg kom hjem i dag. Kjolen er et af mine englandskøb og perfekt som hverdagskjole. Jeg har netop ledt efter langærmet kjoler, så kunne ikke være meget bedre. Jeg har vidst ikke fået vist jer mine fine støvler endnu. Jeg købte dem til mig selv i julegave og de er noget så skønne. De er foret hele vejen igennem, så rigtig bløde og varme. De er faktisk på tilbud lige nu her.

First outfit this year! The dress is new and the boots are kinda new too. I bought the boots for myself just before Christmas. I normally don't buy so expensive shoes, but I needed to own these. They are gorgeous! Nice and warm with fur inside, so perfect for the weather right now. I bought the dress when we were in the UK. I've been looking for long sleeve dresses and this is the perfect everyday dress.

2 comments:

Nanna said...

Det er helt sikkert en ret perfekt hverdagskjole :-) Jeg kan rigtig godt lide stoffet og snittet.

Anne said...

Nemlig ja. Det er også et af mine ynglings snit til kjoler. De sidder altid godt :D