Monday, January 21, 2013

Velvet manicure - Mink Cashmere

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
I sidste uge købte jeg dette manicure sæt fra Ciaté. Jeg har længe gerne ville prøve det, og det var også på min ønskeseddel til jul, så tænkte at nu skulle det være. Det var egentlig overraskende let at bruge og det tog heller ikke særlig lang tid at påføre. Jeg synes resultatet er ret cool. Helt sikkert anderledes negle, og jeg kan ikke lade være med at røre dem. Det føles lidt som at have stof på sine negle. Indtil videre holder det også okay, selvom det er ikke så "fluffy" mere. Det bliver selvfølgelig slidt af med tiden, men det gør alm. neglelak jo også. Jeg skal helt sikkert have den lilla farve også. Hvad synes I om det? De kan købes hos Magasin til 160 kr. her.

I bought this manicure set from Ciaté last week. I've been wanting to try it for a while now, so thought it was about time. It was surprisingly easy to apply and didn't take long either. I think the result is quite cool. Definitely different nails and I can't stop touching them. It feels like having fabric on your nails, really soft. It's still looking okay (althought not so fluffy anymore), but I've only had it on for a day and with time it will probably wear off, but all nail polishes do. What do you think about this velvet look? 


2 comments:

Bedford Hotel Paris said...

what a gorgeous nail polish , just a amazing deep colour!

Dot said...

Hej,

jeg har netop set du sælger et nærmest nyt krøllejern.
Hvis du vil sælge det for 220 inkl forsendelse vil jeg gerne købe det.
Det er ikke for at byde under, men det fåes i 3 forskellige danske web-shops til 400 kr, så derfor mit bud :)
Håber det er okay.
Mvh Dorthea.
Jeg kan kontaktes på mail dorthea_hartvig@hotmail.com.