Wednesday, January 9, 2013

Outfit of the day - New Years eve

Photobucket
Her er mit outfit fra nytårsaften! Desværre ikke den bedste billedkvalitet, men jeg håber I stadig kan se hvor fin kjolen er. Jeg elsker den!  Jeg købte den på udsalg i Jane Norman først i december, da vi var på weekend i England. Jeg synes altså, der skal lidt glitter og glam til når det er nytår, så den er perfekt efter min mening. Hvad synes I?

Here is my outfit from New Years eve. It's not the best picture quality, but I hope you can still see how amazing the dress is. I love it! I bought it on sale in Jane Norman back in December when we went to Birmingham. I think glitter and glam is in order on New Years eve, so to me it's perfect. What do you think?

2 comments:

Unknown said...

wow, i love this dress!! :-) so classy!!

Anne said...

Thank you! It's perfect to me and fits like a glove :)