Friday, January 25, 2013

Friday feel good song #43



Så blev det fredag og weekenden er landet! Jeg har lovet mig selv, at få lavet en masse portfolio arbejde i denne weekend, så jeg er foran med mine ting, men det betyder jo ikke, at der ikke også er tid til lidt hygge. Det er jo netop hvad weekenden er god til. I aften spiser kæresten og jeg middag på en ny restaurant i byen, og så skal der selvfølgelig ses håndbold senere (eller det bliver nok kun mig). I morgen aften har jeg en tøse date med min søde kollega, så vi skal lave mad sammen og se en masse chick flicks. Glæder mig til en super hyggelig og afslappet weekend. Ha´ en rigtig god fredag!

Friday is here! I've promised myself to do a lot of portfolio work this weekend, but that doesn't mean you can't have a bit of fun too. That is after all what weekends are there for. Tonight Mr. Boyfriend and I are going out for dinner at this new restaurant in town, which I'm quite looking forward to. Tomorrow I've got a girly date with a colleague of mine. We're going to cook dinner together and watch chick flicks. Can't wait! Have a lovely Friday!

No comments: