Saturday, January 26, 2013

Outfit of the day - Pink blazer

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Zara blazer | Gina Tricot top | Bikbok jeans | H&M boots + rings | JetSet watch | Pieces bracelet 
River Island necklace | Rimmel lipstick 220, Shocking Pink

Her er mit outfit fra igår aftes. Jeg havde fundet min Zara blazer frem, som jeg ikke har brugt i laaang tid, men den er jo fin. Den gør virkelig meget ved et outfit og så gør farver mig altid ekstra glad. Vi havde en super hyggelig aften igår, og maden var rigtig lækker på The Grill. Nu skal jeg have lavet en masse arbejde, så jeg kan nyde aftenen senere.

Here is last nights outfit. I had found my Zara blazer in the closet, which I should really wear more often. It's such a great colour. It does so much to an outfit and the colour just makes me happy. We had a good night last night and the food was quite nice at the restaurant. Now I need to do some work, so I can enjoy my evening later.

No comments: