Friday, February 1, 2013

Friday feel good song #44



Det er blevet tid til endnu en fredags sang og weekend update. Jack Bugg er sgu en hyggelig fyr og hans sange er svære ikke at synes godt om. For mig giver det slet ikke mening, at han ser ud som han gør, og synger sådan, but I like. Jeg har en tætpakket weekend foran mig med et hav af planer. I eftermiddag tager vi til Fyn for at overnatte hos mine forældre, inden vi i morgen tidligt kører over til min søster på Nordsjælland. Jeg har ikke set dem siden jul, så glæder mig til at se dem alle. Lørdag aften skal vi så til København, hvor min veninde holder indflytterfest og søndag regner jeg med at kigge lidt rundt i butikkerne inden vi kører hjem. Det er jo ikke så tit vi kommer til storbyen, så det skal udnyttes! Jeg skal helt sikkert en tur forbi BikBok, Zara og Urban Outfitters!

It's time for another Friday song and weekend update. Jack Bugg is quite cool although I really don't get how he can look like he does and sing like that (in my head it doesn't match). I do like his songs though! I have a really busy weekend planned with lots of cool things going on. Later today I'm going to my parents house for the night, before we leave for Zealand tomorrow morning. We're going to visit my sister and family, who I haven't seen since Christmas! Saturday evening we're off to Copenhagen for my friends house warming party and Sunday I'll be having a little look around town and probably do a bit of shopping. They have loads of shops I want to visit, now that I'm there.

No comments: