Wednesday, February 6, 2013

Copenhagen buys

Photobucket
Her er som lovet de ting jeg fik med mig hjem fra København, med undtagelse af en trøje fra Topshop, som ryger tilbage igen, da jeg ikke er 100% sikker på om jeg får den brugt. Buksedragten er fra Messages mærke MbyM og virkelig lækker. I kan se et billede af den her. Jeg er blevet ret stor fan af sweat trenden. Det er jo genialt for sådan en som mig, der både ønsker behageligt og fashionable på en gang! Bøgerne er fra Urban Outfitters. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidste har købt en bog, men disse er simpelthen for fede. Halskæden viste jeg igår og lakkerne kommer jeg mere ind på i et nyt indlæg.

Here are the things I bought in Copenhagen. The clothes is a lovely jumpsuit from the Danish shop Message. I quite like the whole sweat trend, as I'm a big sucker for being comfortable as well as fashionable. You can see a picture of the jumpsuit from the shop here. The books are from Urban Outfitters and super cool. I love the quirkiness of that shop. I showed you the necklace yesterday and I'm going to do a separate post about the nail polishes.

No comments: