Saturday, February 23, 2013

Blue glitter nails from Ciaté


Jeg har fået prøvet en del neglelakke fra Ciaté og må sige, at jeg er fan! Jeg køber ellers helst ikke neglelak i den prisklasse, men det kan altså godt betale sig når det gælder Ciaté. De har et lækkert udvalg af farver og så holder de altså rigtig godt. Det er i hvert fald min erfaring. Jeg testede denne blå glimmer lak for nogle uger siden ovenpå en blå lak fra Essie. Jeg havde også topcoat på, hvilket gjorde at de så pæne og nye ud efter en uge. Det er altså rekord hos mig. Jeg plejer ikke at kunne have neglelak på i mere end et par dage før de krakelere. Så thumbs up til Ciatés glitter lak, som giver en super cool effekt.

I'm a big fan of Ciaté's nail polishes. They have so many cool colours and styles. I normally don't buy nail polish this pricey, but they are really good! I wore these nails for over a week without a single of them chipping, which to me is pretty amazing! All my other nail polishes look fresh for a day or two. I honestly don't know how I do it, hehe. Thumbs up to Ciaté for creating cool and long lasting nail polish.

No comments: