Friday, February 15, 2013

Friday feel good song #45



Så er tiden igen gået og bloggen er blevet forsømt, men sådan går det jo når man nyder livet. Jeg har egentlig nogle billeder liggende fra sidste uge, som jeg havde tænkt mig at poste, men har ikke haft tid til det. Jeg er for alvor gået igang med portfolio, som kommer til at kræve det meste af min tid de næste seks uger. Glæder mig så meget til den er done! Det blive nogle hårde uger, selvom jeg selvfølgelig elsker at lave alt det grafiske arbejde. Der er bare meget at få styr på. Jeg er dog inde i en rigtig god periode, hvor jeg bare er super glad hele tiden, så det er skønt. Det er lidt nemmere, at have overskud når humøret er med en. Nå, tilbage til arbejdet. Jeg har ingen planer i weekenden, så kan rigtig få lavet en masse. I need to! God fredag derude!

I've been busy with so many things the last couple of weeks and haven't had time for the blog. I even have pictures ready to post, but not had a chance to do it. I've finally started my next portfolio project, which I need to finish next week, so I'm going to be super busy this weekend. I've got 6 weeks till deadline, so most of my time will be spend working on the portfolio. At the moment I'm staying positive and hoping for the best result. I'm generally really happy these days, which is wonderful. Anyway, back to work. Have a lovely Friday!

No comments: