Saturday, February 23, 2013

My life through a Lumia's lens

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg har endelig fået købt mig en ny mobil! Jeg var virklig irriteret på min "gamle" Lumia til sidst. Den virkede bare langt fra så godt som den burde. Jeg er hermed også færdig med Windows mobiler. Den fik dog alligevel lov til at leve i hele 13 måneder, og selvfølgelig har den også været sjov at lege med. Jeg har netop tømt den for billeder, og tænkte at jeg passende kunne lave denne collage til at sige farvel og tak til telefonen. Der er rigtig mange gode minder samlet her, og det er lidt mit 2012 igennem Lumias kameralinse. Jeg skal nok vise jer den nye telefon jeg har kastet min kærlighed efter. I gætter nok ikke hvad der er... :)

I've finally got myself a new phone! I was really started to get annoyed with my Nokia Lumia. It just didn't work very well. It did survive 13 months though and of course there's been good experiences with it too. I've just emptied the phone for pictures and though it would be nice with a little collage to say goodbye and thank you. There is quite a lot of good memories here. It shows my 2012 through the Lumia's lens. I'll show you the new phone soon. It's a real beauty. I bet you can't guess what... :)

No comments: