Tuesday, February 26, 2013

Outfit of the day - Leather skirt

PhotobucketPhotobucket
Jeg fandt lige disse billeder, da jeg tømte mit lille kamera (de er ikke super kvalitet, men det går vel). Tog dem sidste uge på vej ud af døren. Læder nederdele er jo det helt store lige for tiden (efter hvad jeg kan se) og det er jeg sgu glad for. Jeg har haft denne nederdel fra H&M i et par år nu og den er virkelig blevet brugt meget. Den kan redde mig fra de fleste tøjkriser. Den passer sammen med så mange ting, og kan styles på mange forskellige måder. Jeg er lidt på udkig efter en mere, bare lidt længere. Hvis I har nogle gode bud må I meget gerne dele :)

A quick outfit picture from some time last week. It's not the best quality, but I was on my way to work so had to hurry. Leather skirts seem to be quite the thing at the moment, which I really don't mind. I love my leather skirt! I bought it a couple of years ago in H&M and I have used it a lot. It can save me from most clothes crises. It can be styled in so many ways. I'm actually looking for another one, just a bit longer. If you have seen any nice ones, please share :)

No comments: