Wednesday, February 27, 2013

Say hello to Optimus G

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Her er den så! Min nye skønhed af en mobil. Jeg har kigget efter den længe. Den er vidst ikke kommet ud i butikkerne endnu, men mener den kommer i næste uge. Jeg købte den online hos Proshop, da jeg ikke kunne vente længere. Nu har jeg selvfølgelig kun haft den i en lille uges tid, men jeg er allerede solgt. LG har virkelig formået at design en lækker telefon med god indmad. Hos mig tæller udseende altså lige så meget som indhold. Det er en Android telefon, hvilket jeg længe har set frem til at skifte til. Indtil videre har jeg ikke oplevet noget "unormalt" hos den. Det er efter min mening en telefon i sin helt egen klasse. Den kan laves super personlig, er hurtig og klassisk. Som de fleste andre smartphones skal den oplades næsten dagligt (afhængig af hvor meget den bruges), men det kan jeg altså sagtens acceptere når den er så fin :) Hvad synes I?

Here it is! My new beauty. I've been looking at it for a while and couldn't wait to get my hands on it. I've only had it for a week, but so far I love it. LG have really managed to make a nice looking phone with good content too. For me the look of the phone is just as important as the content. The phone is an Android phone, which I've been looking forward to getting for a while. I haven't yet experienced any things not working, so that's good. To me, it's truly a class of it's own. It's super personal, quick and classic looking. It needs charging almost daily, like most new smartphones, but to me that's not a problem. What do you think?

No comments: