Friday, March 1, 2013

Friday feel good song #46



Første forårsdag og solen skinner fra en blå himmel. Det kan da ikke blive meget bedre. Det er så skønt igen at mærke solens varme og sommeren føles pludselig ikke så langt væk længere. Jeg arbejder hjemme i dag for at få lavet en masse portfolio arbejde, men indtil videre har jeg brugt meget tid på at køre rundt efter papir og et sted jeg kan få printet det jeg skal bruge. Senere i dag kører vi til Fyns land for en overnatning, inden vi i morgen kører til Fredensborg for at besøge min søster og fejre hendes fødselsdag sammen med familien. Jeg håber I nyder det gode vejr i dag. God fredag derude og her er mit seneste sang crush fra Bastille!

First day of spring and the sun is shining from a blue sky. It doesn't get better than that. It's so nice to feel the warmth from the sun again and the summer suddenly doesn't seem so far away. I'm working at home today to get some portfolio stuff finished. Later today we're off to Fyn for a night before we tomorrow leave for Zealand. We're going to my sisters birthday party with the family. Anyway, I hope the weather is good wherever you are in the world. Have a lovely Friday and here's my latest song crush from Bastille!

No comments: