Friday, March 8, 2013

Friday feel good song #47



Er det bare mig eller flyver tiden afsted? Jeg synes godt nok det går stærkt, men har også meget at se til lige for tiden. Sidder hjemme med portfolio arbejde, mens jeg venter på en mand, der skal komme og fikse vores toilet der er gået i stykker :/ Træls! Senere i dag har jeg et par aftale med nogle dejlige venner jeg ikke har set i laaang tid, så glæder jeg mig til. Og så er det jo fredag, så mon ikke en lille drink eller to og en middag er i orden. I får her en skøn fredagssang(trist, men smuk) og et ønske om en god weekend! Jeg har et par andre indlæg klar senere også, så det bliver ikke en stille fredag på bloggen :)

Is it just me or is time going by so fast? I think so, but maybe it's because I'm quite busy lately. I'm home today working on my portfolio. Later I'm meeting up with some good friends I haven't seen in a while, which I can't wait for. And since it's Friday maybe a few drinks are in order too ;) Here is a beautiful (yet sad) Friday song for you. Have a great weekend! I'll be posting a few more things later today.

No comments: