Sunday, March 3, 2013

Nail art inspiration

 photo nailart1_zpsc9836f51.jpg photo nailart2_zps2f796768.jpg
Det er snart slut på en dejlig weekend, der som altid er gået alt for hurtig. Jeg har fået hygget med familien og fejret min søster. Det har været rart med et par dage væk fra portfolio, selvom den her til aften er tilbage på programmet igen. Der er "heldigvis" kun en måned til den er færdig. Mangler stadig en del!

Anyways... jeg tænkte at jeg ville vise lidt inspirerende neglekunst her til aften. Jeg synes det er super fedt med personlige og kreative negle. Jeg er ikke selv super god til at lave så fine ting, men det kan man jo altid hygge sig med og øve lidt på. Jeg skal i hvert fald prøve et par af disse fine negle idéer. Hvad synes I? Er de ikke cool?

I really need to practice my nail art skills. Look at all these cool things you can do! I'm really not that creative with my nails, but this is definitely inspiring me to try out something new. I think it's really cool with personal and creative nails like that, and I'll definitely be trying some of these styles out. What do you think? Cool right?

No comments: