Sunday, March 31, 2013

Insta week

 photo insta_week12_zps97d1b39a.jpg photo insta_week13_zpsded3cd42.jpg
Her er en lille update fra Instagram fra de sidste to uger. Den har stået på biograf hygge, forkølelse, middage i byen, outfit med nye items, fødselsdage, påske hygge, lidt shopping, afslapning og bowling. Som I måske kan spotte har jeg et lille køb fra MK, som jeg endnu ikke har vist jer. Jeg har taget billeder, så skal bare lige have dem gjort klar, så skal jeg nok afsløre hvad jeg har købt. Håber I hygge jer i påsken og nyder solen. Jeg sidder igen på arbejde og skal have nået en masse i dag. I aften skal jeg i bio med kæresten. Jeg bliver nødt til at se The Host. Håber den er god.

A little Instagram update from the past two weeks. I've been to the cinema, survived a cold, gone out for dinners, worn new items, been to birthdays, done a bit of shopping, baked a few things, relaxed and played bowling. As you can see I've got a little MK buy that I still haven't showed you. I have got the pictures ready, so I will reveal my buy soon. Anyway, I hope you are having a nice Easter. I've working again to day, but tonight I'm off to the cinema to see The Host. Really hope it's good.

No comments: