Friday, March 29, 2013

Friday feel good song #50



Jeg havde nær glemt at det er fredag i dag! Det har været en lidt underlig uge der føles lang, men er gået hurtig. I går var første feriedag, som blev brugt på påskefrokost hos min mormor på Fyn. I dag har den stået på portfolio arbejde og en smule afslapning, det er jo ferie. Det meste er min påske bliver dog nok brugt på portfolio, men så er jeg også snart færdig og kan aflevere. Det er faktisk første påske i seks år, at jeg ikke er i England, hvilket er lidt mærkeligt. Det er en tradition, som jeg håber på at fortsætte næste år. For at kompensere har jeg været på shoppingtur på diverse webshops, så har jeg lidt at se frem til efter påsken. Jeg håber I alle har en rigtig skøn påske. Må se om jeg ikke snart kan få taget nogle flere outfit billeder. Dagene bliver trods alt lysere og lysere.

I almost forgot that it's Friday today! It's been a weird week that feels really long but it's gone fast. Yesterday was my first day off and we went to my grandma's house for lunch. Today I've just been working on my portfolio. I'll be spending most of my Easter holiday doing that, but it's almost done now. Only a week till I hand it in! It's actually the first Easter in 6 years I'm not in the UK. It's a tradition that I hope to continue again next year. To compensate not going shopping in the UK, I've bought a few things online, so there's something to look forward to after Easter. Anyway, I hope you have a nice Easter holiday. Maybe I can get some more outfit pictures taken soon. After all the days are getting lighter and lighter.

No comments: