Friday, March 22, 2013

Friday feel good song #49



Det er blevet tid til endnu en fredags update og ikke mindst sang! I denne uge har jeg valgt en sang fra bandet Imagine Dragons, som spiller på årets Northside Festival. De er ret nye på den musikalske scene (her i EU), men jeg synes de lyder ret godt. Lige nu er jeg ved at pakke mine ting til weekenden. Om en times tid kører jeg kæresten til Billund lufthavn, da han skal til England en tur. Jeg kører derefter selv til Odense, hvor jeg vil tilbringe min weekend med familie og dobbelt fødselsdag. God fredag til jer alle!

It's time for yet another Friday update and song! This week I've picked the upcoming american band Imagine Dragons, who are playing at this years Northside Festival in Aarhus. At the moment I'm just packing my things for the weekend. Soon I'll be driving to the airport to send Mr. boyfriend off to the UK. Afterwards I'll be going to my mum and dads for the weekend to hang out with my family and celebrate a few birthdays. Have a great Friday!

No comments: