Friday, March 1, 2013

It's finally mine!

 photo 2013_0301_135730WX1_zpsd78867e1.jpg photo 2013_0301_135758WX1_zps263fbe63.jpg photo 2013_0301_135848WX1_zps0ad6638c.jpg
Efter to måneders søgen er denne fine sag endelig min! Den var på min ønskeseddel til jul, men der fik jeg den desværre ikke. Jeg kunne derefter ikke finde den i nogen butikker eller på nettet og havde nær givet op. Jeg fandt den dog til sidste til salg på eBay, hvor jeg i sidste sekund vandt aktionen. Woohoo! Den er netop kommet med posten i dag og er perfekt! Glæder mig så meget til at tage den i brug. Det kan godt være at 90% af min taskesamling er sort, men der er ikke en eneste som ligner hinanden ;) Og jeg har af erfaring lært, at jeg bruger de sorte tasker meget mere end mine farvede, så sort it is! Hvordan ser jeres taskesamling ud?

After searching for two months this baby is finally mine! It was on my wishlist for Christmas, but didn't get it. Afterwards I couldn't find it in any shops or online, typical right. I had almost given up getting it till I found it on eBay. I bid for it and won it, woohoo! It came in the post today and is perfect! I can't wait to start using it. I think my bag collection contains 90% black bags, but none of them look the same ;) And I've learned from experience that I use the black bags a lot more than my coloured ones, so black it is! How is your bag collection looking?

No comments: